منتدى الشرق يرحب بكم

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الشرق يرحب بكم

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

منتدى الشرق يرحب بكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الشرق يرحب بكم
السلام عليكم: ادارة منتديات الشرق ترحب بجميع الاعضاء وتتمنى لهم قضاء اسعد الاوقات
اذا كنت حابب تدردش وتتعرف بناس محترمين ادخل الدردشة الكتابيةاضغط على كلمة المنتدى وادخل

المواضيع الأخيرة

» جامعة الزقازيق - كلية الصيدلة - الفرقة الاولى - شرح منهج الكيمياء التحليلية الترم الاول كامل - الدكتور عبدالله شلبي
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 08, 2015 9:16 pm من طرف عيسى ازهرى

» الان CD عملي مادة العقاقير للفرقة الثانية كلية الصيدلة جامعة الزقازيق
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 08, 2015 2:16 pm من طرف محمد2016

» نتائج كليات جامعة كفر الشيخ
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2015 11:50 pm من طرف misterattia

» ايهما اقوى ألمــا لحظة الفراق ام لحظة الحنين بعد الفراق ؟؟؟
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:30 pm من طرف mohanad_scotch

» تعلم كيف تجعل من تصفحك للانترنيت يكسبك اموال حقيقية الشرح و الاثبات فيديو
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:30 pm من طرف mohanad_scotch

» عايز تعرف مين مثلك الاعلي ادخل ومش هاتندم .............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:23 pm من طرف mohanad_scotch

» كلمات تقرأ بالقلب لا بالعين ****
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:17 pm من طرف mohanad_scotch

» أول صورة لفيروس أنفلونزا الخنازير ...!!
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:15 pm من طرف mohanad_scotch

» سجل إسمك في شجرة عائلة منتدى الشرق **
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:14 pm من طرف mohanad_scotch

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

yasmeen - 1073
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcapعايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_voting_barعايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 
sindbad - 1011
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcapعايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_voting_barعايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 
crazy dreams - 545
نادين - 522
Spider - 420
وداعا للأبد - 333
سلمي - 324
شمس - 320
عمرو<.....amr - 258
gehad1000 - 236

تصويت

ما رأيك في استايل المنتدى
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcap65%عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 65% [ 42 ]
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcap23%عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 23% [ 15 ]
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcap2%عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 2% [ 1 ]
عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_rcap11%عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! I_vote_lcap 11% [ 7 ]

مجموع عدد الأصوات : 65

2 مشترك

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت!

crazy dreams
    crazy dreams
    عضو نشيط

المزاج : ساعات بيتمكن منى الملل واقول ماعادش فى امل ولا اى حاجة هتتغير ماهو القتيل خلاص اتقتل
    اعلام الدول : عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! 3dflag10

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Empty عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت!

مُساهمة من طرف crazy dreams الإثنين نوفمبر 23, 2009 2:58 pm

مخنوق من نفسك ... ؟؟؟

شايف الدنيا قدامك سودا مش زى ما سعاد حسنى بتقول " لونها بمبى .. بمبى " ...؟؟؟

شايف ان كل ابواب الدنيا اتقفلت فى وشك ..؟؟؟

مش طايق اى حد ولا اى حاجه .. ؟؟؟

يعنى خلاص مخنوق وجبت اخرك ... ؟؟؟

يعنى خلاص قررت ..؟؟

هتنتحر ... ؟؟؟

طيب يا سيدى لو خلاص فكرة الانتحار مسيطرة عليك

ممكن تختار كذا طريقه للانتحار

مش لازم يعنى تنط من على كوبرى ولا تاخد سم فران ولا تخلص غاز الانبوبه(افرض مامتك عاوزه تعمل اكل ولا حاجه هيبقى موت وخراب ديار)

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Caricature2

.. الحاجات دى بقت موضه قديمه خلاص

خد بقى الجديد وادعيلى

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! 233490958
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Watermark.php.png3
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Watermark.php.png22
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Image7pk7
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Image9jc4
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Watermark.php.png2
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Watermark.php.png2
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! 222

يلا اى خدمه

وماتنسوش اللى يدخل هنا لازم يختارله طريقه

انا حذرتكوا اهو

والا هختارلكوا انا على مزاجى
    هعهعهعهعهعهعهعههعهعهع
    نادين
    نادين
    عضو نشيط

المزاج : متقلب

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Empty رد: عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت!

مُساهمة من طرف نادين الخميس نوفمبر 26, 2009 12:30 pm

ههههههههههههههه
    حلوه جدا الوسايل الجديده دى
    انا عن نفسى هختار دى
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! 233490958

علشان لو جه فى بالى يوم اودع الدنيا
    يبقى عندى وقت لاعاده التفكير
    على ماالشجره تكون كبرت
    ههههههههههههههه
    داان طبعا فضلت عايشه لحد ماتكبر الشجره
    وقاومت عوامل الطبيعه الخارجيه
    اه على فكره المفروض انتى تختارى الاول بما انك صاحبه الموضوع
    شكرا ليكىىىىىىىىى
    crazy dreams
    crazy dreams
    عضو نشيط

المزاج : ساعات بيتمكن منى الملل واقول ماعادش فى امل ولا اى حاجة هتتغير ماهو القتيل خلاص اتقتل

عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Empty رد: عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت!

مُساهمة من طرف crazy dreams الجمعة نوفمبر 27, 2009 8:41 am

ماشى ياست يا ريماس عموما انا هاختار دى
    عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Image7pk7
    عشان الكل يفتكر الوقت اللى اموت فيه
    ويبئا حدث تاريخى ان شاء الله عايز تنتحر......... اتفضل ومتضيعش وقت! Icon_smile
    نادين
    نادين
    عضو نشيط

المزاج : متقلب

مُساهمة من طرف نادين السبت نوفمبر 28, 2009 9:22 pm

ههههههههههههههههههههه
    اوك
    شكرا ليكى

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 06, 2024 7:10 pm