منتدى الشرق يرحب بكم

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الشرق يرحب بكم

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

منتدى الشرق يرحب بكم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الشرق يرحب بكم
السلام عليكم: ادارة منتديات الشرق ترحب بجميع الاعضاء وتتمنى لهم قضاء اسعد الاوقات
اذا كنت حابب تدردش وتتعرف بناس محترمين ادخل الدردشة الكتابيةاضغط على كلمة المنتدى وادخل

المواضيع الأخيرة

» جامعة الزقازيق - كلية الصيدلة - الفرقة الاولى - شرح منهج الكيمياء التحليلية الترم الاول كامل - الدكتور عبدالله شلبي
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 08, 2015 9:16 pm من طرف عيسى ازهرى

» الان CD عملي مادة العقاقير للفرقة الثانية كلية الصيدلة جامعة الزقازيق
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 08, 2015 2:16 pm من طرف محمد2016

» نتائج كليات جامعة كفر الشيخ
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس يونيو 25, 2015 11:50 pm من طرف misterattia

» ايهما اقوى ألمــا لحظة الفراق ام لحظة الحنين بعد الفراق ؟؟؟
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:30 pm من طرف mohanad_scotch

» تعلم كيف تجعل من تصفحك للانترنيت يكسبك اموال حقيقية الشرح و الاثبات فيديو
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:30 pm من طرف mohanad_scotch

» عايز تعرف مين مثلك الاعلي ادخل ومش هاتندم .............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:23 pm من طرف mohanad_scotch

» كلمات تقرأ بالقلب لا بالعين ****
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:17 pm من طرف mohanad_scotch

» أول صورة لفيروس أنفلونزا الخنازير ...!!
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:15 pm من طرف mohanad_scotch

» سجل إسمك في شجرة عائلة منتدى الشرق **
اسئله محرجة جدا للشباب I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2015 8:14 pm من طرف mohanad_scotch

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

yasmeen - 1073
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcapاسئله محرجة جدا للشباب I_voting_barاسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 
sindbad - 1011
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcapاسئله محرجة جدا للشباب I_voting_barاسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 
crazy dreams - 545
نادين - 522
Spider - 420
وداعا للأبد - 333
سلمي - 324
شمس - 320
عمرو<.....amr - 258
gehad1000 - 236

تصويت

ما رأيك في استايل المنتدى
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcap65%اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 65% [ 42 ]
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcap23%اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 23% [ 15 ]
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcap2%اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 2% [ 1 ]
اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_rcap11%اسئله محرجة جدا للشباب I_vote_lcap 11% [ 7 ]

مجموع عدد الأصوات : 65

متاسفه
crazy dreams
6 مشترك

اسئله محرجة جدا للشباب

crazy dreams
    crazy dreams
    عضو نشيط

المزاج : ساعات بيتمكن منى الملل واقول ماعادش فى امل ولا اى حاجة هتتغير ماهو القتيل خلاص اتقتل
    اعلام الدول : اسئله محرجة جدا للشباب 3dflag10

اسئله محرجة جدا للشباب Empty اسئله محرجة جدا للشباب

مُساهمة من طرف crazy dreams الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 8:02 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا عملت قبل كده موضوع باسم اسئله محرجة جدا للبنات ووعدت انى لاازم اعمل للشباب

ياله بئا ورونا
    هتجاوب على كام سؤال بصراحة و هتطلع من هنا زي الفل

مش عاملى فيها شيرلوك هولمز جاوب يا ناصح منك ليه

>
    >
    >
    >
    >

1- بتكلم بنات ع النت ولا؟

2- عندك كام إميل بنت؟

3- وايه حدود علاقتك بيهم؟

4-ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟

5- ايه وجهه نظرك في البنات اللي بتكلم ع النت؟

6- هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟

7-وترضي ان اختك تكلم ولاد ع النت ولا ؟ وليه؟

8- رد فعلك لو لقيت اختك بتكلم ولد ع ميل ؟ وليه؟

9- وترضي ان اختك تحب واحد من ع النت ؟ وليه؟

10- وهل ترضى اختك توري صورتها لولد على النت كصداقة محترمة ؟

11-تفتكر لية البنت لما بتكلم الولد على الميل بتعتبره زى اخواها لكن هو بيفرق بينها وبين اخته ؟

12-هل بتاخد الانطباع على شخصية البنت من شكلها وطريقه لبسها؟

13- اكتر حاجه بتلفت نظرك لاي بنت؟

14- امتي تقول ع البنت انها مش محترمه؟

15-ولما تشوف بنت لابسها محترم وماشية في الشارع في حالها واتعاكست هل هتدخل ولا هتقول وانا مالي ؟

16-هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتك

17-ولو لقيت رقم ولد على موبيل اختك هيبقى ايه تصرفك ؟ هتقول لها انك دورت وراها ولا هتكلمه ولا هتسالها بهدوء ؟ ولا هتقول لاهلك؟

18-لو عرفت ان صحبك بيحب اختك هيبقى ايه رد فعلك ؟ مع ان حبه ليها محترم وكويس؟

19- ممكن هل ممكن تدخل صحابك البيت ولا مدام في ممتك واختك مترضاش ؟ وهل ده عدم ثقة ؟

20- عايز اعرف رد فعلك لو كنت ماشي مع حبيبتك ولقيت اختك ماشية مع واحد ماشية رومانسية هيكون رد فعلك ايه مع العلم ان معاك حبيبتك ؟

21- عمرك طلبت من بنت رقم موبايلها ؟ او اتعلقت بيها يعنى لدرجه انك تطلب رقم موبايلها ؟

22- قولي رأيك في البنت\\الشاب عموما ؟

23- انت ممكن تمسك بنت من اديها اللى بتوجعها وتهددها مثلا؟؟

24- لو كنت بتحب وحدة واتجوزتها واكتشفت انها كانت متجوزة فى السر هتعمل اييييييه؟؟؟؟؟؟؟

25_ لو انت بتحب وحده وصحبك بيحبها هل هتسبها لصحبك ولا لاء؟؟؟؟ولا هتشوف هى بتحب مين ؟؟؟؟ولو هى بتحبك هل تسبها عشان صحبك ولا هتكمل ؟؟؟؟؟؟

26_ اتسليت بكام بنت قبل كدة يعنى قلتلها بحبك او لمحت وانت مكنش بتحبها كنت بضيع وقت؟؟؟؟؟؟

27_ لو انت روميو تختار مين تبقى جوليت من على النت مرة ومن ارض الواقع مرة تانية ؟؟؟؟؟؟؟

28_ايه اللى يخليك تهدد بنت انت كنت بتكلمها ميل او فون ؟؟؟؟؟

29_ايه اللى ممكن يخليك تغير فكرتك عن بنت انت كنت بتكلمها؟؟؟؟؟

30- وعايزين نعرف بقي اكتر سؤال مش عاجبك ومكنتش عايز ترد عليه هو ايه ؟

31- اكتر بنت من على المنتدى اتشديت لشخصيتها اوي ؟؟؟؟؟

32- كذبت فى كام سؤال يا برنس؟؟؟

33- ايه رايك فى الموضوع بصراحه؟؟

أرجو الرد بصراااااااااااحة
    متاسفه
    متاسفه

اسئله محرجة جدا للشباب Empty رد: اسئله محرجة جدا للشباب

مُساهمة من طرف متاسفه الأربعاء نوفمبر 25, 2009 1:09 pm

تسلمى اسئله تمام
    نادين
    نادين
    عضو نشيط

المزاج : متقلب

مُساهمة من طرف نادين الخميس نوفمبر 26, 2009 12:16 pm

هههههههههههههههههههههه
    اعتقد ان دى اسئله من الصعب نلاقى شاب يجاوب عليها بصدق
    crazy dreams
    crazy dreams
    عضو نشيط

المزاج : ساعات بيتمكن منى الملل واقول ماعادش فى امل ولا اى حاجة هتتغير ماهو القتيل خلاص اتقتل

مُساهمة من طرف crazy dreams الجمعة نوفمبر 27, 2009 8:44 am

هى فين الشباب دى ياختى
    دا المنتدى منفض
    نادين
    نادين
    عضو نشيط

المزاج : متقلب

مُساهمة من طرف نادين الجمعة نوفمبر 27, 2009 12:56 pm

طب ماكدا كويس جدا
    حتى يسود الهدوء فى المنتدى
    ههههههههههههههههه
    small angle

مُساهمة من طرف small angle السبت نوفمبر 28, 2009 2:26 pm

الاسئلة دي في منهى الجمال
    ونتمنى ان يكون في صدق في الاجابة
    دا في حالة ان في شاب عاوز يجاوي اساسا
    ومنتظرين مواضيع واسئلة سخنة كدا للبنات
    ومتقلقيش هتلاقينا ان شاء الله
    تقبلي مروري
    crazy dreams
    crazy dreams
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف crazy dreams السبت نوفمبر 28, 2009 5:47 pm

لاا وتنتظر ليه حبييبتى انا عملت قبل كده موضوع باسم اسئلة محرجة جدا للبنات فى نس القسم بردو
    نورتى الموضوع
    سلمي
    سلمي
    عضو منتظم

مُساهمة من طرف سلمي السبت ديسمبر 26, 2009 3:42 am

واحنا جاوبنا بكل ثقة ومن غير خوف وبكل شجاعة وعاوزين نشوف شطارة الولاد ولو حد ممكن يطلب المساعدة احنا موجودين وتسلمي علي الاسئلة
    mohanad_scotch
    mohanad_scotch

المزاج : فله شمعه منوره

مُساهمة من طرف mohanad_scotch الخميس فبراير 19, 2015 9:51 am

1 - ايوه بكلم بنات علي النت كتيير
    2 - كان عندي اميل واحد و مره واحده لقيته اتقفل فقولت الحمد لله
    3 - لو كان قصدك علي البنات اللي بكلمهم علي النت يبقي حدود علاقتي بيهم في الادب بس لاكن مش بنتكلم في مواضيع +18
    4 - هههههههه كتييييير بس في بنات بتقول لا و في بيقولوا اه علي حسب يعني بس حاليا لوقتي انا تغيرت كتيييبر الحمد لله
    5 - اعتقد هي حريه شخصيه و علي حسب نيه البنت اذا كانت بتكلم علي النت ليه
    6 - انا عمري م حبيت بس اعجبت ببنات كتيره بس مكنتش بروح اقولهم
    7 - بصي تكلم ولاد صحابها في الجامعه ماشي ... و بعدين انا واثق في اختي Razz
    8 - علي حسب بيتكلموا في ايه مش ممكن يكونوا زمايل بس هو لازم اللي بيتكلموا علي النت دول يبقوا قليل الادب
    9 - تحب واحد من ع النت دي صعبه شويه اصلا
    10 - الله اعلم الولد دا ممكن يعمل بيها ايه يعني
    11 - مش عارف ولا يمكن عشان هي عارفه يعني ايه الصداقه و هو عارف يعني ايه الخيانه
    12 - لا خالص ... ممكن تكون تربيتها كده و عن تجربه كمان Very Happy
    13 - خفه الدم بتاعتها انا مش يهمني شكلها و كده لا تكون خفبفه الدم و كده مش كئيبه بقي
    14 - لا مش عارف الصراحه لان لكل قاعده شواذ
    15 - محصلتش ادامي قبل كده بس طالما لبسها محترم و اتعاكست اكيد هتدخل و الا اروح اقع في بيتي بقي و اقفل الاوضه علي نفسي
    16 - لا مش عكست خاااالص انا ببص بس من بعيد لبعيد Very Happy
    17 - هسالها هو مين دا و بعدين مش ممكن يطلع زميلها في الكليه او المدرسه
    18 - علي حسب مين صحبي دا
    19 - مش اي صاحب ادخله فيه اللي واثق فيه بس و بعدين صحابي كلهم والدتي عرفاهم Laughing
    20 - اولا اختي ملهاش في الجو دا .... ثانيا بقي لو لقيتها مش هعبرها في الشارع و هعمل نفسي مش شايفها و لما تروح اقعد معاها و اكلمها و انبهها و كده مش هضربها خالص اساسا
    21 - انا في كليه اداب (اظن الرساله وصلت يعني ) ههههههههههههههههه
    22 - البت دي المفروض تتعامل ك ملكه اي نعم هم خرجونا من الجنه بس برضو و بعديم في بنات عايزين ضرب النار و ياخدوا بالجزم و في بنات عايزه ككده تتباس و تتحط في النيش Very Happy
    23 - لا طبعا دي مش من طبعي و بعدين انا احتقر نفسي لو عملت كده و ليه امسكها من ايديها اللي توجعها طالما ممكن اخليها تحكيلي اسراها و تفضفض معايا
    24 - بصي انا قبل م اتجوزها هقولها تقولي علي كل حاجه عملتها صح و غلط عشان ابقي مكمن و ابدا معاها صفحه جديده .... بس نفترض انها حصلت هعرف منها الموضوع و احكم انا لو كانت اغتصبت و اهلها عارفين خلاص دا قضاء و قدر انما بقي لو كانت عاي يبقي اسيبها بالمعرف و اقولها و لا انك شوفتيني و شوفي طريقك يا بنت الحلال
    25 - بصي انا معرفش في الحب عشان محبتش قبل كده خالص انما انا من طبعي احب صحابي اووووي ف مش عارف ساعتها هعمل ايه
    26 - ولا مره الحمد لله خاااالص -كما تدين تدان -
    27 - هههههههههه لا ماليش في الجو دا خالص انا سنجل و ليا الفخر cheers cheers
    28 - بصي انا ذي م قولت قبل كده ليه اهدها طالما ممكن اخليها تحكي لي كل اسرارها و اكون سندها وقت ضعفها Very Happy
    29 - مش عارف بس تقريبا كده مش بغير فكرتي عن بنت خالص لان لكل واحده ظروفها اعرف ظروفها الاول و بعيدن اغير فكرتي
    30 - اللي هو بتاع اختك لو افشتها بتكلم ولاد علي النت و العلاقه علي العموم بين الولد و البنت
    31 - ههههههههههه ايه الاحراج دا ............ انا مش بكذب في لعبه الصراحه عشان انا بحبها مووووووت
    32 - جميل جدا انا عرفت الموضوع بالصدفه عشان كنت مجهز الاسئله دي لصحابي اللي في الجامعه عشان بنلعبها كل يوم

ايدي وجعتني من كتر الكتابه انا عايز تعويض مادي بقي Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 9:34 pm